Ja, PLi ondersteunt streaming (anders had ik er op het PLi-platform ook geen vragen over gesteld.....)
Ja, gewoon een ethernet kabeltje. Netzoals de partnerbox plugin dat deed.
Ja, gewoon HD, alsof je 'echt' TV kijkt.
Prinstscreens? Waarvan? Van een TV plaatje?
En je volgende vraag beantwoord: ja, omdat je aan het LAN hangt, kan je ook gewoon naar alle opnames kijken.
Vandaar due ook mijn opmerking dat een oud eenvoudig PLi-ondersteund boxje (eventueel zonder tuner) prima zal voldoen.
Mijn volgende vraag had ik wel door ,[ lan ]
Streaming begreep ik, alleen heb je een use bouqet oid in je post zitten, en daar doelde ik op...[ en dacht dat dit standaard in PLI zou kunnen zitten''][ maar snap nu dat dit een bouqet is ipv van een ipk. ][ alleen de werking van dit bouqet gaat me misschien iets te ver...]
Zeg ik het goed dat je eigenlijk de beneden box als server gebruikt. En dan gewoon met een truukje die de epg van de de bovenbox misleid naar de en daardoor boven kijkt naar de box beneden..
Printscreen van de plugin?? [ op de gebruikte box?? interface? ]
Die partnerbox plugin heb ik nooit werkend gezien...[ dus heb geen vergelijk ]
Vond je idee van een oud boxje heel erg goed..!!!!
Alleen zoeken naar een gebruikte dmm is weer #$%^& [ ivm al die clones ] [ iemand een aanbieding?]
Dus leek me €179 voor een et5000-6000 beter/ zekerder... ivm de evt. optredende problemen....
En daarnaast mijn probleem, niemand in mijn omgeving heeft iets met linux boxen.....
En ik zou dus niet weten of die plugins behelpen zijn of een "volwaardig alternatief voor een werkende box/....[ dit ivm boze reacties van schatje als eea niet "normaal" werkt...]