Partnerbox
Started by reingraat, 29 May 2012 15:26
4 replies to this topic
Re: Partnerbox #2
Re: Partnerbox #3
Posted 29 May 2012 - 19:01
Hallo Allemaal,
Het zou mt partnerbox mogelijk moeten zijn om de opnames van een andere box te bekijken.
Ik zie alleen welk opnames ik heb ingesteld, maar ik kan nergens vinden waar ik een opgenomen programma kan bekijken.
Wie kan me vertellen waar ik dit moet zoeken?
Zou ook moeten kunnen met de hdd in te stellen van de home box..
Weet niet welke partner box je hebt.
Ik heb bij de 6000 de hdd van de 9000 als standaard in gesteld.[ ergens bij harde schijf instellingen, dan hdd van je home box, en ergens kun je instellen instellen als standaard oid., dan reboot, en dat werkt perfect...
En kijk vrolijk ALLES wat er op mijn hdd staat. [ ik wel via bekabeld netwerk, weet niets over WiFi... ]
XTrend ET9000 with PLi 3.0 - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: Xsight Touch,
XTrend ET6500 with PLi 3.0 - From: Hebasat, PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650
Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out.
SAB Titan with Cccam.
XTrend ET6500 with PLi 3.0 - From: Hebasat, PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650
Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out.
SAB Titan with Cccam.
Re: Partnerbox #4
Posted 29 May 2012 - 20:28
Nee, volgens mij kan juist dat niet met partnerbox. Met partnerbox kan je:
- Kijken naar een zender via een andere box als je eigen tuners bezet zijn.
- Zetten van een timer op een andere box.
Wil je kijken naar een opname, die door een partnerbox gemaakt is (en het is niet een nas) dan moet je de aanbeveling van littlesat opvolgen.
- Kijken naar een zender via een andere box als je eigen tuners bezet zijn.
- Zetten van een timer op een andere box.
Wil je kijken naar een opname, die door een partnerbox gemaakt is (en het is niet een nas) dan moet je de aanbeveling van littlesat opvolgen.
Hallo Allemaal,
Het zou mt partnerbox mogelijk moeten zijn om de opnames van een andere box te bekijken.
Ik zie alleen welk opnames ik heb ingesteld, maar ik kan nergens vinden waar ik een opgenomen programma kan bekijken.
Wie kan me vertellen waar ik dit moet zoeken?
Edited by catastrofus, 29 May 2012 - 20:28.
2 x dm8000(HD)SSCC (OpenPLi 3.0) + 1 x 7020(HD)SC (OpenPLi 3.0) op een Synology ds209+II (2 x 2 TB) /ds211+ (2 x 3 TB) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Visiosat bisat)
En natuurlijk nog de ziggocastraten Humax iRHD 5100c (vanwege ITV) en een (niet meer (vanwege QAM256) gecertificeerde) Panasonic TU-DC40RD die in de otto kan.
En natuurlijk nog de ziggocastraten Humax iRHD 5100c (vanwege ITV) en een (niet meer (vanwege QAM256) gecertificeerde) Panasonic TU-DC40RD die in de otto kan.
Re: Partnerbox #5
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users