Jump to content


Photo

Achtergrond: afbeelding radio streams


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #21 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 17 February 2013 - 16:11

Ik denk dat Littlesat dit bedoeld
#SERVICE 4097:0:2:0:0:0:0:0:0:0: met radio achtergrond
#SERVICE 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0: zonder radio achtergrond

Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #22 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 17 February 2013 - 16:31

En dat werkt ook niet want die staan al zo bij de lijst van Hans.

Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #23 dirocca

  • Senior Member
  • 1,667 posts

+59
Good

Posted 17 February 2013 - 16:36

je zou ook op de tv zelf een achtergrond kunnen instellen of een dia show laten aflopen

vuduo2 openpli6.1 1TB HDD 2xdualS2tuner

av receiver denon - samsung 4k hdr+ 65inch UE65MU7000 - bose accoustimas 7.1 :rolleyes:

tvv kaart & schotel(64cm), duo lnb, OSCAM

logitech harmony ultimate

 

 

 


Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #24 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 17 February 2013 - 17:34

En dat werkt ook niet want die staan al zo bij de lijst van Hans.

Nou niet in de lijst die ik heb van hans daar staan ze allemaal op 0 En mijn lijst is van 22 januari.

Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #25 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 17 February 2013 - 18:21


En dat werkt ook niet want die staan al zo bij de lijst van Hans.

Nou niet in de lijst die ik heb van hans daar staan ze allemaal op 0 En mijn lijst is van 22 januari.


Sorry ik bedoel 3 februarie.

Edited by Loui (PD1LOI), 17 February 2013 - 18:23.


Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #26 HPPli

  • Senior Member
  • 1,882 posts

+36
Good

Posted 17 February 2013 - 18:38



En dat werkt ook niet want die staan al zo bij de lijst van Hans.

Nou niet in de lijst die ik heb van hans daar staan ze allemaal op 0 En mijn lijst is van 22 januari.


Sorry ik bedoel 3 februarie.

Maar nu terug naar het onderwerp, heb jij wel een Pli-achtergrond (behalve zwart) indien je rechtstreeks schakelt naar internetradio ?

Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #27 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 17 February 2013 - 19:32

#SERVICE 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0:pls%3A//www.arrow.nl/streams/Rock32kmp3.pls:Arrows%20Classic%20Rock
#DESCRIPTION Arrows Classic Rock
#SERVICE 4097:0:2:0:0:0:0:0:0:0:http%3A//icecast.omroep.nl%3A80/radio6-oldschool-bb-mp3:AVRO%20Back%20to%20the%20Oldschool
#DESCRIPTION AVRO Back to the Oldschool


de ene wel en de andere niet zoals je ziet maar ook met die 2 heb ik geen achtergrond.

Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #28 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,272 posts

+691
Excellent

Posted 17 February 2013 - 19:50

Met 2 zou ik wel achtergrond verwachten.... Maar ik ben nu bang dat dit inderdaad niet gaat omdat voor streams gstreamer gebruikt wordt... Dus zal iets toevoegd moeten gaan worden in servicemp3.cpp...

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #29 HPPli

  • Senior Member
  • 1,882 posts

+36
Good

Posted 17 February 2013 - 20:03

Met 2 zou ik wel achtergrond verwachten.... Maar ik ben nu bang dat dit inderdaad niet gaat omdat voor streams gstreamer gebruikt wordt... Dus zal iets toevoegd moeten gaan worden in servicemp3.cpp...

Misschien een achtergrond combineren (te)samen met het wel of niet tonen van de zenderlijst ????

Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #30 hro

  • Senior Member
  • 2,557 posts

+756
Excellent

Posted 17 February 2013 - 20:49

De maker van de stream-boeketten heeft deze discussie meegekregen.

Hij heeft nu alle tv-streams de code 1 meegegeven en alle radio-streams de code 2.

Niet dat het voor de werking iets uitmaakt: sommige streams doen het op bepaalde receivers niet (zie elders in dit forum vanaf hier:
http://openpli.org/f...159#entry334159 ).

In de eerstvolgende uitgave van Kanalenlijst Hans zullen er maar liefst 400 tv-streams en 700 radio-steams bijkomen. Een monnikkenwerk door de maker. Samen met hem ga ik nog een handleiding maken voor anderen. Kan ieder een nog niet gemaakte stream aanleveren.

Mutant HD51 via Wave T55 (5 lnb's: 9/13/19/23/28 oost) + Edision Mio 4K via Triax 1,2 meter met usals disecq.


Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #31 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 17 February 2013 - 21:52




En dat werkt ook niet want die staan al zo bij de lijst van Hans.

Nou niet in de lijst die ik heb van hans daar staan ze allemaal op 0 En mijn lijst is van 22 januari.




Sorry ik bedoel 3 februarie.

Maar nu terug naar het onderwerp, heb jij wel een Pli-achtergrond (behalve zwart) indien je rechtstreeks schakelt naar internetradio ?



Als ik een radiostation kies die op astra zit heb ik achtergrond. Dat is normaal, maar kies ik nu een stream dan blijft die achtergrond staan. wat logisch zou zijn omdat er niks veranderd. maar ga ik van tv naar een radiostream dan blijft het zwart.







Edited by Loui (PD1LOI), 17 February 2013 - 21:54.


Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #32 HPPli

  • Senior Member
  • 1,882 posts

+36
Good

Posted 17 February 2013 - 23:59

Als ik een radiostation kies die op astra zit heb ik achtergrond. Dat is normaal, maar kies ik nu een stream dan blijft die achtergrond staan. wat logisch zou zijn omdat er niks veranderd. maar ga ik van tv naar een radiostream dan blijft het zwart.


Wel even bij de les blijven, had ik toch al eerder keurig omschreven ???
Zo blijven we in een "cirkel" draaien !! ;)

Als je naar radio gaat en je begint bij de sat-bouquetten heb je keurig de radio-achtergrond en dit blijft ook al ga je hierna naar het internet radio-bouquet(ten).
Indien je het laatst naar een internet radiostation hebt geluisterd en rechtstreeks terugkeert naar een internet-radiostation (na een avondje TV-kijken)
heb je geen radio achtergrond meer !!
Conclusie, bij het oproepen/inschakelen van de radio-modus is er een verschil m.b.t. de achtergrond, tussen een sat-bouquet en een internet radio-bouqet.



Re: Achtergrond: afbeelding radio streams #33 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,529 posts

+140
Excellent

Posted 18 February 2013 - 12:18


Als ik een radiostation kies die op astra zit heb ik achtergrond. Dat is normaal, maar kies ik nu een stream dan blijft die achtergrond staan. wat logisch zou zijn omdat er niks veranderd. maar ga ik van tv naar een radiostream dan blijft het zwart.


Wel even bij de les blijven, had ik toch al eerder keurig omschreven ???
Zo blijven we in een "cirkel" draaien !! ;)

Als je naar radio gaat en je begint bij de sat-bouquetten heb je keurig de radio-achtergrond en dit blijft ook al ga je hierna naar het internet radio-bouquet(ten).
Indien je het laatst naar een internet radiostation hebt geluisterd en rechtstreeks terugkeert naar een internet-radiostation (na een avondje TV-kijken)
heb je geen radio achtergrond meer !!
Conclusie, bij het oproepen/inschakelen van de radio-modus is er een verschil m.b.t. de achtergrond, tussen een sat-bouquet en een internet radio-bouqet.

I.d.d effe niet opgelet. :blink:


2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users