Jump to content


Photo

OpenUitzendingGemist voor 3.0


  • Please log in to reply
235 replies to this topic

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #101 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 27 September 2012 - 19:38

ik vind de plugin makkelijker werken en komt nog bij dat deze bij iedere zender waar je op staat gelijk werkt.

Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #102 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 27 September 2012 - 19:45



ben het kwijt core zegt van niet..
Nu wel..

Maar als ik hem morgen zie.
Doneer ik aan PLi..

Thanks ALL!!!!


Dylantje, ik ben gewoon nieuwsgierig, al een donatie gedaan?


Nop..
Had gehoopt op een aanvulling tov rtlxl en hbbtv gemist..zoals ik in de wiki vroeg....
Ik mis veel streams......
En Per zender...
Dus voldoet nog niet helemaal...
En dan de helft te doen is ook al wat..

Dus ik heb nog ff geduld..
Wat in het vat zit.......


Dylantje, je bent gewoon een goedkope knakenpoetser!
Je voorwaarde om te doneren was dat als de plugin online zou staan je zou doneren, nu ga je ineens extra eisen stellen, zo werkt dat natuurlijk niet!
Een man een man, een woord een woord!

Ik verwacht gewoon 100 euro van je in onze pot zodat we er eens een goeie pot bier van kunnen pakken! :D
Sinds je hier op het forum aanwezig bent is het enkel negatief en zeuren dat er functionaliteit niet is, ben gewoon eens tevreden wat anderen voor jou plezier [en voor jou schatje] in hun vrije tijd maken!


Enkel zeuren, tsjonge jonge....
Extra eisen stellen?????, ik weet niet of je de belonings wiki heb gelezen....
Mod me dan..... er zijn ook topic die ik start die hot zijn,, en er misschien mensen met de zelfde problemen zitten, maar ze misschien niet durven vragen...
Mijn eerste linux/ervaring box ooit....... :huh: en net nog 50- zijn
Voor jullie is zoveel vanzelfsprekend.....................
En een lolletje wat misschien een "revolutie" op kan leveren in enigma land zoals Zuppelan voor ogen had.....[ a la android ]
Levert mij een zeur op...... go...
Daarnaast heb ik me voor genomen en dat tot nu toe gedaan om ieder jaar wat te doneren aan PLi......[ doet iedereen dat?? ]

Maar gelukkig, kun je ook gewoon op unfollow drukken.....


Ps: als ik dan toch zeur de reminders komen niet door in mijn mail... ;)

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #103 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 27 September 2012 - 23:50

Mod me dan.....


Daar houden wij niet van, daar heb je andere forums voor.
In principe modden wij niks, slechts in héél uitzonderlijke gevallen doen wij dat met kennisgeving naar de auteur hiervan.
Zo trachten wij ons forum open en transparant te houden.

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #104 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,459 posts

+693
Excellent

Posted 28 September 2012 - 09:17

Zowel met de RTL-XL plugin als via de webbrouwer lukt het mij niet meer iets af te spelen van RTL-XL... via open UG gaat dat wel nog.... hebben jullie nu ook deze ervaring?

p.s. ik denk dat dyaantje hier beter zijn/haar gerieven via Report had kunnen sturen... ;)

Edited by littlesat, 28 September 2012 - 09:17.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #105 ceasar

  • Senior Member
  • 38 posts

+1
Neutral

Posted 28 September 2012 - 09:21

Zowel met de RTL-XL plugin als via de webbrouwer lukt het mij niet meer iets af te spelen van RTL-XL... via open UG gaat dat wel nog.... hebben jullie nu ook deze ervaring?

p.s. ik denk dat dyaantje hier beter zijn/haar gerieven via Report had kunnen sturen... ;)


Hier dezelfde ervaring

Ceasar

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #106 Edgar

  • Senior Member
  • 292 posts

+7
Neutral

Posted 28 September 2012 - 11:33

Hier geeft RTLXL ook geen (bewegend) beeld. Open UG doet het ook hier wel.

VU+ Duo 4K DVB-S2X en DVB-C met Open PLi 7.0


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #107 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 28 September 2012 - 11:37

Heren, probleem is dat rtl weer wat verandert heeft...
http://www.rtl.nl/se...ilips/index.xml
is leeg zoals jullie kunnen zien. Staat wel informatie maar de streams worden niet geopend.../bestaan niet.

ug maakt gebruik van een andere bron, rtl.kysa.nl uit mijn hoofd...
Ik heb hier ook een stuk code van voor die bron als het klopt voor rtl... Heb ook een ug light waarin de voordelen van mijn rtlxl app gecombineerd met voordelen van ug app. Alleen ik ben straks een lang weekend weg.

Zal zo de code misschien posten, van andere rtl bron en uitzending gemist light map ook posten.

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #108 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 28 September 2012 - 11:53

Hierbij de rar... Geen ipk, heb ik te weinig tijd voor, openpli kan hem zelf onder UG-light of dergelijke aanbieden vanuit hun feed.
Nu het gecombineerd in deze versie zit laat ik misschien rtlxl app wel varen. Moet ik nog zien.

Doe ermee wat jullie willen doen! Ben al tevreden dat ik mensen er blij mee maak! Source codes zitten er ook in. Heb #codes er ook in gelaten. Veel plezier en een fijn weekend.

Attached File  OpenUGLight.rar   24KB   120 downloads

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #109 radxnl

  • Senior Member
  • 1,527 posts

+57
Good

Posted 28 September 2012 - 12:38

wat is precies het verschil met de versie in onze git ?

( daar kan je ook de plaatjes uit/aan zetten dmv setup optie )

groeten

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #110 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,459 posts

+693
Excellent

Posted 28 September 2012 - 13:43

daar kan je ook de plaatjes uit/aan zetten dmv setup optie

Daarom vroeg ik mij dat ook al af.....
Ik denk dat we zo wie zo die plaatjes default uit kunnen zetten.... ;)
Maar misschien heeft hij het spoelen aan/uit gezet...

Maar vreemd de HbbTV test website van RTL-XL werkt ook niet meer.....

Edited by littlesat, 28 September 2012 - 13:43.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #111 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 28 September 2012 - 16:07

@deg...
Dankje... :)
Fijn weekend... ;)

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #112 Edgar

  • Senior Member
  • 292 posts

+7
Neutral

Posted 28 September 2012 - 17:51

Maar vreemd de HbbTV test website van RTL-XL werkt ook niet meer.....

Heeft vast een en ander met dit te maken, of toeval.

VU+ Duo 4K DVB-S2X en DVB-C met Open PLi 7.0


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #113 rubberduck84

  • Senior Member
  • 31 posts

0
Neutral

Posted 29 September 2012 - 12:20

Hoi,

Ik heb de ligt geinstalleerd op een 800 / 800se en het werkt als een zonnetje!
Alleen op mijn ouders hun dreambox 500hd werkt alleen rtlxl
Bedankt voor deze plugin :D

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #114 satpiet

  • Senior Member
  • 247 posts

0
Neutral

Posted 29 September 2012 - 14:47

Hierbij de rar... Geen ipk, heb ik te weinig tijd voor, openpli kan hem zelf onder UG-light of dergelijke aanbieden vanuit hun feed.
Nu het gecombineerd in deze versie zit laat ik misschien rtlxl app wel varen. Moet ik nog zien.

Doe ermee wat jullie willen doen! Ben al tevreden dat ik mensen er blij mee maak! Source codes zitten er ook in. Heb #codes er ook in gelaten. Veel plezier en een fijn weekend.

Attached File  OpenUGLight.rar   24KB   120 downloads


Dank je wel. weet je ook het pat voor install van de bestanden

Edited by satpiet, 29 September 2012 - 14:48.


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #115 DoeEensGek

  • Senior Member
  • 287 posts

+48
Good

Posted 1 October 2012 - 13:49

\\Dm800se\root\usr\lib\enigma2\python\Plugins\Extensions

Daar moet de map uitgepakt, worden, dm800se veranderen eventueel. Enigma2 herstarten.
Bij de dm800 was het gewoon kop of munt of hij het dit keer zou redden tot de uitzending... Afsluiten was vaak ook vastlopen. Ik heb daarom alle plaatjes en wat daarmee te maken had eruit gehaald. Daarnaast het refreshen van de pagina bij gebruik van pijlen ook uitgedaan. Scheelt allemaal in vastlopen/snelheid.

Rtl is weer gebruik gaan maken van een andere bron, vandaar dat rtlxl niet meer werkt. Die mag uit de feed zolang rtl die pagina/streams niet meer gaat gebruiken.


Ow en in deze light versie zit wel vooruit/achteruit/pauzeren voor rtl streams!

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #116 rog

  • Member
  • 11 posts

0
Neutral

Posted 1 October 2012 - 21:57

\\Dm800se\root\usr\lib\enigma2\python\Plugins\Extensions

Daar moet de map uitgepakt, worden, dm800se veranderen eventueel. Enigma2 herstarten.
Bij de dm800 was het gewoon kop of munt of hij het dit keer zou redden tot de uitzending... Afsluiten was vaak ook vastlopen. Ik heb daarom alle plaatjes en wat daarmee te maken had eruit gehaald. Daarnaast het refreshen van de pagina bij gebruik van pijlen ook uitgedaan. Scheelt allemaal in vastlopen/snelheid.

Rtl is weer gebruik gaan maken van een andere bron, vandaar dat rtlxl niet meer werkt. Die mag uit de feed zolang rtl die pagina/streams niet meer gaat gebruiken.


Ow en in deze light versie zit wel vooruit/achteruit/pauzeren voor rtl streams!

Werkt goed man prima werk verricht.

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #117 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,533 posts

+140
Excellent

Posted 2 October 2012 - 14:30

Hierbij de rar... Geen ipk, heb ik te weinig tijd voor, openpli kan hem zelf onder UG-light of dergelijke aanbieden vanuit hun feed.
Nu het gecombineerd in deze versie zit laat ik misschien rtlxl app wel varen. Moet ik nog zien.

Doe ermee wat jullie willen doen! Ben al tevreden dat ik mensen er blij mee maak! Source codes zitten er ook in. Heb #codes er ook in gelaten. Veel plezier en een fijn weekend.

Attached File  OpenUGLight.rar   24KB   120 downloads


Vraagje als ik RTL Gemist opend in deze plugin dan zie ik "0 days back" is dit niet te veranderen van b.v.b vandaag Zondag maandag ezv?Opzich werkt het prima hoor maar ik dacht als je de dag weergeeft i.p.v "days back" het wat duidelijker is.

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #118 knud66

  • Senior Member
  • 423 posts

0
Neutral

Posted 8 October 2012 - 22:29

Is er wederom weer eens iets veranderd? De RTL doet het niet. Soms na lang wachten nog wel wat programma's maar over het algemeen een herstart van de dreambox na het creeren van een crashlog. Hierbij de crashlogs:

Attached File  enigma2_crash_1349726365.log   16.96KB   3 downloads
Attached File  enigma2_crash_1349728561.log   15.33KB   3 downloads

PS: dit na softwareupdate, verwijderen extensie,herstarten, opnieuw installeren extensie op DM8000

Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #119 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 8 October 2012 - 22:41

Maar eens even aangezet: werkt prima op mijn dm800hd pvr @openpli2.1

@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: OpenUitzendingGemist voor 3.0 #120 knud66

  • Senior Member
  • 423 posts

0
Neutral

Posted 8 October 2012 - 22:50

Zou dus betekenen dat het niet meer zou werken op 3.0? Vreemd. Tot 28 september deed. De rtl-XL het nog normaal. Daarna open ug 3.0.
Kan nog niet echt een verschil ontdekken waarom het niet zou werken bij mij.


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users