Jump to content


Photo

geen omschrijving meer in grafische multi epg


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 31 January 2013 - 10:42

Sinds een update afgelopen dinsdag krijg ik geen programma-omschrijving meer in de grafische multi epg. Maar alleen voor programma' vanaf enkele uren verderop (nu vanaf 16:00 uur). EPG.dat al weggegooid en opnieuw opgehaald (init 4, del,init 3, epg import).
De epg informatie is wel aanwezig, wanneer ik die met de 'i' toets opvraag krijg ik alles gewoon te zien.

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #2 BuGless

  • Senior Member
  • 539 posts

+16
Neutral

Posted 31 January 2013 - 10:48

Sinds een update afgelopen dinsdag krijg ik geen programma-omschrijving meer in de grafische multi epg. Maar alleen voor programma' vanaf enkele uren verderop (nu vanaf 16:00 uur). EPG.dat al weggegooid en opnieuw opgehaald (init 4, del,init 3, epg import).
De epg informatie is wel aanwezig, wanneer ik die met de 'i' toets opvraag krijg ik alles gewoon te zien.


Probleem is al gevonden, fix zit er in na dit weekend.

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #3 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 31 January 2013 - 10:55

Ok, bedankt. Gek, ik had geen andere meldingen gevonden :huh:

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #4 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 4 February 2013 - 18:08

De omschrijving is terug :) , maar nu kan geen opname gepland worden met de groene toets bij programma's enkele uren vanaf nu en verder... :unsure:

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #5 BuGless

  • Senior Member
  • 539 posts

+16
Neutral

Posted 4 February 2013 - 20:22

De omschrijving is terug :) , maar nu kan geen opname gepland worden met de groene toets bij programma's enkele uren vanaf nu en verder... :unsure:


Wat gebeurt er dan *wel* als je dat probeert? Als ik het probeer krijg ik het niet gereproduceerd.

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #6 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 4 February 2013 - 21:41

Niks, alsof de groene toets niet ingedrukt wordt. Ik dacht zelfs eerst dat de batterij leeg was.

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #7 BuGless

  • Senior Member
  • 539 posts

+16
Neutral

Posted 5 February 2013 - 08:48

Niks, alsof de groene toets niet ingedrukt wordt. Ik dacht zelfs eerst dat de batterij leeg was.


Is er een aanwijsbaar punt waarna het niet meer kan? I.e. altijd na zoveel uur in de toekomst, of altijd vanaf de 2e pagina naar rechts oid?

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #8 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 5 February 2013 - 15:31

Het is weg :) . Ik dacht, laat ik eerst weer even een update doen en dan exact kijken vanaf waar het fout gaat. En nu gaat het niet meer fout... Of het de update was of gewoon de reboot, geen idee.

Re: geen omschrijving meer in grafische multi epg #9 BuGless

  • Senior Member
  • 539 posts

+16
Neutral

Posted 5 February 2013 - 15:53

Het is weg :) . Ik dacht, laat ik eerst weer even een update doen en dan exact kijken vanaf waar het fout gaat. En nu gaat het niet meer fout... Of het de update was of gewoon de reboot, geen idee.


Dat zijn altijd mijn favouriete problemen, die die zichzelf oplossen ;-).


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users