Jump to content


Photo

SAB UNIX TRIPLE HD

SAB UNIX TRIPLE HD

  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1 cloggie

  • Member
  • 17 posts

0
Neutral

Posted 8 February 2013 - 16:05

Als verwend Dreambox gebruiker, als speeltje een SAB UNIX TRIPLE HD gekocht, bij verkoop de melding deze op korte termijn op PLI zou draaien. Ik zie nu ook op diversen sites dat dit zo is, met een vermelding als NIEUW en op basis PLI. echter op mijn vertroude PLI site, kom ik hier niets van tegen.
Standaard draait hier spark op, moet zeggen is als je PLI gewend bent, in mijn optiek erg matig.
Is er iemand die me uit kan leggen wat het verschil is tussen een PLI image die men claimt maar op dit forum onbespreekbaar is tot op heden, en ook niet als download te vinden is ?
Met Vriendelijke groet Leo
DM800 / DM7020 - SAB UNIX TRIPLE HD - PHILIPS 8141 - PHILIPS 7141 - BIG VISIOSAT A1/A2/A3/HB - Visiosat Bi-satellite G3C A1 A2 A3.

Re: SAB UNIX TRIPLE HD #2 pieterg

  • PLi® Core member
  • 32,766 posts

+245
Excellent

Posted 8 February 2013 - 16:19

lijkt mij een misleidend verkoop praatje, er zijn geen plannen om een PLi image uit te brengen voor deze box

Re: SAB UNIX TRIPLE HD #3 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 8 February 2013 - 17:01

Het enige wat ik me kan bedenken is dat "iemand" OpenPLi heeft aangepast voor deze box, je zou eens kunnen googlen. Maar daar hebben wij dan weinig mee te maken.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: SAB UNIX TRIPLE HD #4 cloggie

  • Member
  • 17 posts

0
Neutral

Posted 8 February 2013 - 19:13

Dan is het toch eningzins misleiding er staat heel duidelijk
Quote : Hier de laatste E2 image voor De Sab Unix Triple deze image is gebaseerd op Openpli : unquote
een troost het succes word hier mee bevestigt we gaan het allemaal onder vinden, alleen wel op het verkeerde been gezet hierdoor,
daar mn DM8000 en 7020 geweldig draaien op OPEn pli. In ieder geval bedankt voor de uitelg,
Met Vriendelijke groet Leo
DM800 / DM7020 - SAB UNIX TRIPLE HD - PHILIPS 8141 - PHILIPS 7141 - BIG VISIOSAT A1/A2/A3/HB - Visiosat Bi-satellite G3C A1 A2 A3.

Re: SAB UNIX TRIPLE HD #5 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,422 posts

+396
Excellent

Posted 8 February 2013 - 19:51

Gebaseerd op OpenPLi is niet identiek aan OpenPLi. Maar het blijft een wazige omschrijving.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: SAB UNIX TRIPLE HD #6 jedeje

  • Senior Member
  • 63 posts

+1
Neutral

Posted 9 February 2013 - 14:31

Voor zover ik weet is het HDMU image het enige op Openpli gebaseerde image voor deze box. Hun forum en downloads vindt je op: www.hdmedia-universe.com/board. Ik gebruik hun image op mijn ouwe trouwe Topfield 7700PVR en het ding heeft daardoor een derde leven.

gr
jedeje
Clarke tech ET-9000, TF7700HDPVR E2 A1+A2+A3+HB & Rotor 40W - 40E

Re: SAB UNIX TRIPLE HD #7 Henksat

  • Senior Member
  • 14,843 posts

+50
Good

Posted 9 February 2013 - 14:37

Allemaal leuk, misschien hebben ze daar ook een forum voor verdere support, daarvoor ben je hier in ieder geval verkeerd.

Re: SAB UNIX TRIPLE HD #8 jedeje

  • Senior Member
  • 63 posts

+1
Neutral

Posted 9 February 2013 - 14:43

Ik wijs die jongen even de weg, that's all.
Clarke tech ET-9000, TF7700HDPVR E2 A1+A2+A3+HB & Rotor 40W - 40E

Re: SAB UNIX TRIPLE HD #9 cloggie

  • Member
  • 17 posts

0
Neutral

Posted 9 February 2013 - 14:58

Jammer dit zo'n reaktie te weeg brengt door Henksat, als we elkaar alleen verder willen helpen, ik dacht heel duidelijk te zijn ik tevreden PLI gebruiker ben op 2 dreamboxen zo tevreden zelfs doneer omdat het wat waard is, ook zeg ik heel duidelijk alleen de naam PLI door derde al als synoniem voor succes staat en men zich graag dit affiche aan laat meten kan je dit ook als enige trots zien, dat er naar blijkt toch misleiding onstaat daar er een box min of meer op deze manier verkocht word,en ik ook een box koop in de wetenschap PLI er op kan, en dit dus niet zo is met eigenlijk kat ik de zak vrhaal, vandaar je dit ook als waarschuwing kan zien voor andere ipv van zo'n reaktie. wat mij betreft sluit de moderatot deze topic.

Edited by Frenske, 9 February 2013 - 15:08.
Op verzoek van TS topic gesloten. Bedankt voor de info. :)

Met Vriendelijke groet Leo
DM800 / DM7020 - SAB UNIX TRIPLE HD - PHILIPS 8141 - PHILIPS 7141 - BIG VISIOSAT A1/A2/A3/HB - Visiosat Bi-satellite G3C A1 A2 A3.


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users