Jump to content


Photo

[VU+ Duo] Crash tijdens opnames en tegelijk tijd afspelen


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 polomora

  • Senior Member
  • 85 posts

0
Neutral

Posted 13 August 2013 - 20:36

Zaterdag heeft mijn VU+ Duo gecrasht toen ik twee programma's aan het opnemen was.

Ik wou naar een van de twee programma's kijken terwijl hij nog bezig was met de twee opnames.

De crash was gebeurd toen ik de reclame's probeerde snel door te spoelen.

 

Ik vind de combinatie VU+ Duo samen met PLi schitterend, maar soms heb ik de indruk dat moeilijk combinaties zoals wat bij mij was gebeurd, problemen veroorzaken of wel bij de ontvanger zelf of bij de software.

 

Crash file in bijlage.

 

Bedankt,

Paul

Attached Files



Re: [VU+ Duo] Crash tijdens opnames en tegelijk tijd afspelen #2 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,291 posts

+691
Excellent

Posted 13 August 2013 - 23:37

Waarschijnlijk een oepsie... Gokje geheugengebrek

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: [VU+ Duo] Crash tijdens opnames en tegelijk tijd afspelen #3 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 21 August 2013 - 13:21

Het is een segfault. Kan vanalles zijn, maar ook zeker geheugen op. Of oververhitting. En er zijn wat issues bekend met de drivers.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: [VU+ Duo] Crash tijdens opnames en tegelijk tijd afspelen #4 rytec

  • Rytec EPG Team
  • 1,082 posts

+22
Neutral

Posted 21 August 2013 - 14:12

De Vu duo heeft idd een gebrek aan voldoende geheugen, maar zelfs met andere images draait ie net op het randje van wel of niet vastlopen.

Maar als je een swap file aanmaakt op een USB stick dan kan die er weer goed mee weg.


~~Rytec Team~~ VU Ultimo / VU Uno / VU Solo / Panasonic TH42-PV700 *Pli/Rytec EPG POWERED*


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users