Jump to content


Photo

Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen.


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Tuubinao

  • Member
  • 18 posts

0
Neutral

Posted 17 August 2013 - 17:21

Hallo allemaal ,ik ben op zoek naar een manier om de zenderlijsten extreem vergroot op je receiver te kunnen zien ,zelf ben ik niet slechtziend.

Ik ben tot deze vraag gekomen omdat een kennis van mij slechtziend is en hij de grootste moeite heeft om de zenderlijsten op zijn box te lezen.

Nu dacht ik dat vraag ik eens na op het forum ,wellicht weet iemand raad.

Het zou voor de kennis van mij en wellicht voor vele andere slechtziende mensen een verademing zijn als dit zou kunnen.

Dus please weet jij hoe ,of heb je nuttige tips ,deel ze dan met ons.

B.v.d Tuubinao.

 



Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #2 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 17 August 2013 - 17:59

Wat jij zoekt is niet een zenderlijst maar een skin.

 

Wat een heel eenvoudige stap kan zijn is op een HD televisie een SD-skin installeren, dan zijn de letters per saldo al een stuk groter.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #3 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,415 posts

+692
Excellent

Posted 17 August 2013 - 18:06

Magic SD skin nemen of zo... ;)


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #4 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,531 posts

+140
Excellent

Posted 17 August 2013 - 18:11

Hallo allemaal ,ik ben op zoek naar een manier om de zenderlijsten extreem vergroot op je receiver te kunnen zien ,zelf ben ik niet slechtziend.

Ik ben tot deze vraag gekomen omdat een kennis van mij slechtziend is en hij de grootste moeite heeft om de zenderlijsten op zijn box te lezen.

Nu dacht ik dat vraag ik eens na op het forum ,wellicht weet iemand raad.

Het zou voor de kennis van mij en wellicht voor vele andere slechtziende mensen een verademing zijn als dit zou kunnen.

Dus please weet jij hoe ,of heb je nuttige tips ,deel ze dan met ons.

B.v.d Tuubinao.

Attached File  enigma2-plugin-extensions-fontmagnifier_0.6.1_all.ipk   22.99KB   8 downloads  Installeer deze plugin en je kan de letters (font) net zo groot maken als je wil.Je kan het ook weer terug zetten zoals het was.


Edited by Loui (PD1LOI), 17 August 2013 - 18:12.


Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #5 Tuubinao

  • Member
  • 18 posts

0
Neutral

Posted 18 August 2013 - 09:38

Hallo Allemaal ,bedankt voor jullie reactie,s en tips ,die kennis van me kijkt met een sd receiver de dm600 ,dus een sd skin heeft hij al ,maar ik ga de tips welke littlesat en loui aandragen uitproberen ,nogmaals heren bedankt voor jullie snelle reacties.Een hele fijne Zondag verder aan iedereen.



Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #6 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 18 August 2013 - 09:43

De package van Loui is voor enigma2-ontvangers, de dm600 draait enigma. Voor enigma vindt al enkele jaren geen onwikkeling meer plaats, ik denk niet dat je veel zult vinden.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #7 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,531 posts

+140
Excellent

Posted 18 August 2013 - 09:45

De package van Loui is voor enigma2-ontvangers, de dm600 draait enigma. Voor enigma vindt al enkele jaren geen onwikkeling meer plaats, ik denk niet dat je veel zult vinden.

Sorry klopt het is idd Enigma1 ontvanger, Even niet op gelet



Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #8 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 18 August 2013 - 09:47

Stond niet in de vraag, ik vond dat je juist heel goed bezig was ;)


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #9 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 18 August 2013 - 10:55

@ Loui

 

Werkt deze plugin op elke PLi box?


Edited by dylantje, 18 August 2013 - 10:56.

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Gezocht ! Zenderlijsten voor slechtziende mensen. #10 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,531 posts

+140
Excellent

Posted 18 August 2013 - 11:00

@ Loui

 

Werkt deze plugin op elke PLi box?

Ja na mijn weten wel. Gewoon proberen zou ik zeggen.


Edited by Loui (PD1LOI), 18 August 2013 - 11:01.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users